Notebookcheck

Autor Thema: Toshiba Tecra Tastatur-Hilfe  (Gelesen 24900 mal)

Philipwz20

• Einsteiger NB
Toshiba Tecra Tastatur-Hilfe
« am: Januar 21, 2017, 19:22:20 »
Hallo,

ich habe mir kürzlich ein Tecra z50 im Wert von 1700,- gekauft. Ich brauche es auch und vor allem zum schreiben. Leider bin ich mit der Tastatur nicht ganz zufrieden (es ist nicht ganz leicht zu beschreiben, aber die Tasten "eiern" sozusagen zu sehr, ausserdem ist das gesamte Tastaturfeld wohl aus relativ weichem Kunststoff und drückt insgesamt leicht durch) Kann mir daher jmd. sagen, ob es möglich ist, den Anschlag der Tasten auf der Tastatur von einem Techniker klarer, bzw. definierter einstellen zu lassen, bzw. zur Not sogar eine neue Tastatur mit einem weitaus bessereen Tastaturanschlag einzubauen?
Ich habe bereits ein weiteres Thema unter "Generelle Kaufberatung" eingestellt, da ich ausserdem händeringend Empfehlungen für ein weiteres geeignetes Notebook suche.
Soweit, vielen Dank, freundliche Grüsse, Philip
« Letzte Änderung: Januar 21, 2017, 21:21:11 von Philipwz20 »

kyler walter

• Gast
Re: Toshiba Tecra Tastatur-Hilfe
« Antwort #1 am: September 28, 2019, 17:34:46 »
I had some nagging late payments, medical bills, student loan and a bankruptcy filed 2016. I had credit scores of 554 (TransUnion) and 548 (Equifax) in June 2018. I applied for a surgery loan in July but was not approved because of my poor credit profile. I contacted my loan officer, he explained that I needed a score of 740 and the bankruptcy removed from my report before I can be qualified for the loan. I had to seek for a way to raise my score and bring my credit profile up to speed because I had to do the surgery at that time. I made some research and I got a lot of good review and strong recommendations on mich an ethical hacker who has helped a lot of people in the States so I decided to email him (pagerhackconsults247 at gmail dot com). He replied my mail, for further discussion, I did and he explained the process to me in a very simple terms. We got started with the process on a substantial agreement. After 2 weeks, he removed the bankruptcy, deleted other negative info, eventually raised my score to 820 and verified the changes with the 3 credit bureaus. I got the loan, went through with my surgery and I have mich to thank. If you need a similar help with your credit, Chexsystem and DUI report, you can contact him via his number or email above.

Whatsapp- +1 7174543841

C 2018 » Impressum     Sprachen: Deutsch | English | Español | Français | Italiano | Nederlands | Polski | Português | Русский | Türkçe | Svenska