News:

Willkommen im Notebookcheck.com Forum! Hier können sie über alle unsere Artikel und allgemein über Notebook relevante Dinge disuktieren. Viel Spass!

Main Menu

Battery health monitoring expected on Android phones soon based on hidden page in Android 14 Beta

Started by Redaktion, December 25, 2023, 18:38:55

Previous topic - Next topic

Redaktion

Android phones will soon get a battery health indicator to indicate the degree of battery degradation, as per Android expert Mishaal Rahman. This is based on the latest Pixel Feature Drop, which adds charge cycle count, and a hidden "battery health" page in Android 14 Beta. While iPhones have had this feature for a few years, Android users have had to rely on inaccurate third party apps.

https://www.notebookcheck.net/Battery-health-monitoring-expected-on-Android-phones-soon-based-on-hidden-page-in-Android-14-Beta.787119.0.html

A

You could always check your battery status on most devices using "adb shell dumpsys battery". Adding a page for it doesn't have any sinister meaning.

jessu Sébastien

Bonjour sava j'ai une batterie optimisation de optimal tout le temps maximum maximal garantie contre des défauts fabrication a 100% consommation usage charge rapidement tien bien la charge rapide a 100% qualité supérieure technologie durable performances durable plus longuetemps consommation usage consommation usage bonne journée iOS et Android

jessu jacky

Bonjour sava j'ai une batterie optimisation de optimal tout le temps maximum maximal garantie contre des défauts fabrication a 100% consommation usage charge rapidement tien bien la charge rapide a 100% qualité supérieure technologie durable performances durable plus longuetemps consommation usage consommation usage bonne journée Android os et iOS

jessu Sébastien

Bonjour sava j'ai une batterie optimisation de optimal tout le temps maximum maximal garantie contre des défauts fabrication a 100% consommation usage charge rapidement tien bien la charge rapide a 100% qualité supérieure technologie durable performances durable plus longuetemps consommation usage consommation usage bonne journée Android os et iOS

Madojessu809

Bonjour sava j'ai une batterie optimisation de optimal tout le temps maximum maximal garantie contre des défauts fabrication a 100% consommation usage charge rapidement tien bien la charge rapide a 100% qualité supérieure technologie durable performances durable plus longuetemps consommation usage consommation usage bonne journée Android os optimisation optimale long durée vos vis charge rapidement usages consommation a 100% appareil garantie contre des défauts fabricants bonne journée

Quick Reply

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:

Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview